7 DNI na zwrot od ELEGANCE

darmowa dostawa od 1500 zł

Dostawa

 

 1.Wysyłamy zamówiony towar na terenie Polski lub za granicę z pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX Express.

 2.Koszt dostawy : wysyłka gratis od 1500 zł netto, w przypadku wartość zamówień  jest poniżej 1500 netto koszt wysyłki wynosi 22 zł brutto i 27 brutto za pobraniem dla paczki do 30 kg w K-EX Express ( średnio 2-3 opakowania/paczkę ) i koszt będzie naliczany ręcznie.

 3.Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia ,maksymalnie do 24 godzin od otrzymania wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki z pobranie.Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz święta.

 4.Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu przesyłki za pomocą e-mailu lub komunikatora Messengera jak sobie życzy klient.

 5.Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu.Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający .Ten koszt wysyłki w.w.  obowiązuje tylko na terenie Polski w razie innej  lokalizacji poza RP prosimy najpierw o kontakt telefoniczny,mailowy lub komunikat Messenger przed dokonaniem wpłaty.Koszt wysyłki zależy od ilości paczek do 30 kg ( średnio 2-3  opakowania/paczkę ) i wynosi 75-85 zł za paczkę za dostawę na terenie Czech,Słowacji,Holandii,Niemczech,Litwy.Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za  nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia,w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta.Klient ponosi w takim przypadku dodatkowe koszty przesyłki.

 6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem ,że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Hurtowni.Klient będzie poinformowany o potwierdzenie dostępności towaru po złożeniu zamówienia przed potwierdzeniem zakupu.

 7.W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem Klient będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposoby jego realizacji.W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki,Klient zostanie poinformowany przed wysyłką zamówienia.

 8.Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona,należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami.

 9.Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenie przesyłki w transporcie.Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku  lub uszkodzenia mechanicznego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl