7 DNI na zwrot od ELEGANCE

darmowa dostawa od 1500 zł

Regulamin hurtowni

 § 1 Warunki ogólne

Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży hurtowej, będącej podstawą działalności hurtowni internetowej MODANABUTY operującego pod adresem MODANABUTY.PL

  • Adres korespondencyjny hurtowni internetowej MODANABUTY:

    MODANABUTY, 
    Centrum Handlowe GD GD Hala1, 
    Box C25 (I piętro)
    Nadrzeczna 16
    05-552 Wólka Kosowska, Polska
  • Kontakt telefoniczny z Internetową Hurtownią MODANABUTY możliwy jest :
    od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00 pod nr telefonu stacjonarnego: +48 (22) 2176707 lub komórkowego 729678707

  • Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę za pośrednictwem adresu mailowego: biuro@modanabuty.pl
  • Kontakt komunikatorem Messenger na stronie internetowej.

    Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ 2 Sprzedaż

Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem Internetu, na stronie MODANABUTY.PL , gdzie prezentujemy cały asortyment oraz wszelkie istotne informacje na temat poszczególnych towarów.

Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość zamówienia to jedno opakowanie zbiorcze danego artykułu, zdefiniowane oddzielnie przy każdym produkcie. 

W wypadku braku zamówionego towaru, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy. 

Wszystkie ceny podane są w cenach PLN netto. VAT jest doliczany automatycznie po dodaniu produktów do koszyka.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

§ 3 Składanie zamówień

Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez:

  •      sklep internetowy MODANABUTY - MODANABUTY.PL

  •      e-mail biuro@modanabuty.pl
  •      komunikatorem Messenger na stronie internetowej.
  •      telefonicznie: +48 (22) 2176707 Od Poniedziałku do Piątku w godz. 7:00-15:00
  •     Zamówienia złożone do godziny 15:00 będą wysłane tego samego dnia

Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych, Hurtownia internetowa zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.

Zamówienia e-mailowe i telefoniczne, jak również wszystkie zamówienia opłacane 'za pobraniem' muszą zostać potwierdzone przez klienta (po otrzymaniu informacji na temat zawartości i całkowitego kosztu zamówienia). W przypadku zamówień 'za pobraniem', konieczne jest podanie numeru telefonu.

Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.

§ 4 Płatności

Płatność za zamówienia jest dostępna w wariantach, które kupujący może wybrać według uznania:

  • w hurtowni stacjonarnej
  • przelewem na nasze konto bankowe 

                              NEVORO Sp. z o.o.

                              00-019 Warszawa ul.Złota 7/18

                              NIP5252674717

                     Nazwa banku:  Bank Zachodni WBK S.A.

                     Nr konto lub IBAN: PL 13 1090 1694 0000 0001 3342 4980

                     SWIFT code: WBKPPLPP     

  •  za pobraniem

  § 5 Termin i koszt dostawy

 Wysyłamy zamówiony towar na terenie Polski lub za granicę z pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX Express.

 Koszt dostawy : wysyłka gratis od 1500 zł netto, w przypadku wartość zamówień  jest poniżej 1500 netto koszt wysyłki wynosi 22 zł brutto i 27 brutto za pobraniem dla paczki do 30 kg w K-EX Express ( średnio 2-3 opakowania/paczkę ) i koszt będzie naliczany ręcznie.

 Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia ,maksymalnie do 24 godzin od otrzymania wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki z pobranie.Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz święta.

  Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu przesyłki za pomocą e-mailu lub komunikatora Messengera jak sobie życzy klient.

  Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu.Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający .Ten koszt wysyłki w.w.  obowiązuje tylko na terenie Polski w razie innej  lokalizacji poza RP prosimy najpierw o kontakt telefoniczny,mailowy lub komunikat Messenger przed dokonaniem wpłaty.

  Koszt wysyłki zależy od ilości paczek do 30 kg ( średnio 2-3 opakowania/paczkę ) i wynosi 75-85 zł za paczkę za dostawę na terenie Czech,Słowacji,Holandii,Niemczech,Litwy.

  Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za  nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia,w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta.Klient ponosi w takim przypadku dodatkowe koszty przesyłki.

  Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem ,że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Hurtowni.Klient będzie poinformowany o potwierdzenie dostępności towaru po złożeniu zamówienia przed potwierdzeniem zakupu.

  W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem Klient będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposoby jego realizacji.W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki,Klient zostanie poinformowany przed wysyłką zamówienia.

  Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona,należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami.

  Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenie przesyłki w transporcie.Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku  lub uszkodzenia mechanicznego.

 

 § 6 Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne lub niezgodności towaru z zawartym zamówieniem , Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Hurtowni w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.

W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Formularz jest dostępny na naszej stronie internetowej.

Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.

Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.  Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze. 

§ 7 Zwroty i wymiany

Nasza hurtownia pozwala naszym Klientom na zwrot lub wymianę określonych towarów pod własną marką "Elegance" za naszą zgodę.Klient ma termin 7 dni od dnia odebrania przesyłki poinformować nas z pytaniem o możliwość zwrotu lub wymiany konkretnego towaru zakupionego.Po sprawdzeniu odpowiadamy Klientom czy istnieje taka możliwość .Jeśli znajdzie się możliwość zwrotu lub wymiany podajemy Klientom instrukcję jak postępować w tej sytuacji.Klient musi pokrywać cały koszt związany z tą procedurą,który będzie podany w instrukcji.  

 

§ 8 Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Aby dokonać zakupu na stronie MODANABUTY.PL, Klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

Wszystkie dane przesłane przez Klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. .z 1997 nr 133 poz. 883.

Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom trzecim.

 

§ 9 Postanowienia końcowe

Sprzedawca ogłasza zmiany Ogólnych Warunków Handlowych na stronie internetowej. Zmiany Ogólnych Warunków Handlowych wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia na stronie MODANABUTY.PL. Zmiany te nie dotyczą zamówień złożonych przed datą ich ogłoszenia.

ZAPRASZAMY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl