7 DNI na zwrot od ELEGANCE

darmowa dostawa od 1500 zł

Reklamacje

1.Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne lub niezgodności towaru z zawartym zamówieniem , Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Hurtowni w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

2.Formularz jest dostępny do ściągnięcia obok : formularz  reklamacji

3.Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.

4.Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.  Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

5.Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl